Prowadzenie profili firmowych

Buduję zaangażowanie klientów tam gdzie są

Skuteczna obsługa profili Firmowych (Fanpage)

Czym jest profil?

Profil firmowy to wizytówka firmy w danej sieci społecznościowej. W przypadku najbardziej popularnej sieci jaką jest Facebook nosi miano „fanpage”. Jak sama nazwa wskazuje jest to strona którą odwiedzają fani, miłośnicy danej firmy, produktu lub usługi. 

Dlaczego posiadanie i prowadzenie fanpage jest istotne?

Publikując informacje na profilu jesteśmy w ciągłym kontakcie z naszymi klientami – obecnymi lub potencjalnymi. Buduje to ich zaangażowanie, sprawia że przywiązują się do danej marki i przez to chętniej wybierają oferowane przez nią usługi lub produkty. 

Moja rekomendacja

Które sieci rekomendowane są do prowadzenia fanpage?

Nie zawsze rekomendowane jest budowanie wizerunku we wszystkich możliwych sieciach. Decyzję o założeniu i prowadzeniu fanpage powinna poprzedzić analiza grupy docelowej. Działania w sieciach społecznościowych powinny być prowadzone tam gdzie są nasi klienci. 

Facebook
98%
YouTube
85%
Instagram
60%
Linkedin
40%

Jakie są rekomendowane działania?

Jak skutecznie prowadzić fanpage?

Rodzaj oraz częstotliwość publikacji materiałów zależy od wielu czynników, m.in. działań konkurencji, preferencji grupy docelowej oraz np. celów jakie chcemy osiągnąć.

Każdy plan działań powinien przyjąć formę ustalonego pakietu czynności oraz harmonogramu działań. 

Rodzie czynności

W zakres moich działań wchodzą:

Rodzaje materiałów

Publikowane materiały mogą przybierać różnorodne formy: