Marketing szeptany

Marketing Szeptany w mediach społecznościowych

Czym jest marketing szeptany?

Marketing szeptany w mediach społecznościowych to bardzo skuteczne źródło reklamy, służące do promocji w bardzo szybki i skuteczny sposób ważnych informacji – dotyczy on zarówno usług jakie można świadczyć, jak i konkretnych produktów, z którymi chcemy się pochwalić, podzielić ze światem.

Dlaczego marketing szeptany jest przydatny?

Marketing szeptany na Facebooku gwarantuje rozgłos, dzięki któremu trafiamy do docelowej grupy zainteresowanych klientów. Facebook to ogromne medium, które może dać nam realne korzyści w danym biznesie. Marketing szeptany daje nam ogromne możliwości by zaistnieć w sieci w szybkim czasie.

Chętnie dzielę się Swoją wiedzą i doświadczeniem

Zawsze staram się dobierać działania tak, aby przynosiły szybkie efekty w jak najkrótszym czasie. Taki właśnie jest marketing szeptany na platformie Facebook. Jeśli przeprowadzimy go zgodnie z założeniami i określoną powtarzalnością – efekty mogą zaskoczyć nas samych. Trzeba jednak wiedzieć, jakimi prawami rządzi się FB, jak konstruować wartościowe posty, dobierać docelowe grupy i w jaki sposób stworzyć tematyczną grupę, którą następnie należy umiejętnie pokierować.

Pamiętajmy że Facebook to portal społecznościowy który skupia dziennie ponad 16 milionów użytkowników. Stanowi on zatem dużą powierzchnie reklamową – którą z moją pomocą możesz umiejętnie wykorzystać.

Korzyści

Marketing szeptany na Facebooku pozwala nam osiągnąć wyniki;

Jak działam?

Moje doświadczeni w prowadzeniu marketingu szeptanego na Fb, to kilkutorowe działania

Prowadzenie własnej grupy na Facebook

Poza prowadzeniem profilu czy to prywatnego, czy też firmowego, w praktyce świetnie sprawdzają się grupy tematyczne na FB. Cieszą się one dużą popularnością, dzięki czemu częste aktywności na nich to bardzo dobra reklama dla Twojej firmy, usługi i produktu. Grupa tematyczna czy lokalizacyjna to docelowa baza Twoich klientów, która ma szanse usłyszeć o Tobie w sieci. Ważne aby pokazać się na tych najbardziej wartościowych grupach, tworzyć ciekawe, przyciągające uwagę i wzrok wpisy a tym samym być bardziej widocznym w sieci i zwiększać świadomość marki w Internecie.